לשיחה עם נציג שירות

קובו רוסו מותג ריהוט איטלקי

קובו רוסו מותג ריהוט איטלקי

הריהוט האיטלקי הביתי משתייך לסגנונות העיצוב הקלאסיים, אך בחברת "קובו רוסו" מייצרים גם תוצרת מודרנית מקומית. המפעל, אשר פועל באיטליה ומייצא לישראל את מיטב עיצובי הסלון האיטלקיים, ניחן במערכות ישיבה מרכזיות ופינתיות עם עיצובי-בטן מיוחדים המאפיינים את איטליה: דבשות עגולות, ובטנות ישיבה עבות ומפנקות. תמורות דומות ניתן למצוא גם בכורסאותיה של החברה. שולחנות סלון פרי ייצורהּ מתאפיינים בעיצוב עגול או מלבני, המבוסס על בסיס עץ או שיש, עם רגליים מתכתיות אלחלד. קובו רוסו מותג ריהוט איטלקי חלוצי בתחומו, אשר מציג מגוון רחב של פריטים איטלקיים עם תמורות ייצור עכשוויות. בכך, הלקוח מרוויח פעמיים: הוא יכול לרכוש את המוצרים הנובעים מהעיצוב של פעם, אך גם עם טכניקות בנייה מודרניות של ימינו, המקנות לו עמידוּת ארוכת טווח גם ביחס לרהיטים מודרניים בתוצרת מערבית סטנדרטית. השילוב של 2 התמורות הללו הופך את הריהוט האיטלקי של קובו רוסו לא רק למעוצב ומהודר, אלא גם לפרקטי מאד לשימוש בפאן המעשי.

קובו רוסו מציגים – מבחר רחב של ריהוט איטלקי מקורי
רכישה ממפעל קובו רוסו מותג ריהוט איטלקי חלוצי בתחומו, מספקת לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל לעצב את הבית על בסיס רהיטים נוחים, מפנקים ופרקטיים מאד לשימוש רב שנתי:
• מגוון רחב של צבעים ודקורציות עבור כל דגם עור או בד של ספות וכורסאות.
• מגוון עיבודי עור ובד עבור כל דגם גיאומטרי של ספה או כורסא.
• חדש: עיצוב איטלקי שהוא גם מודרני! שולחנות סלון הפרדה לפינות קפה וספות בד דקות.
• שימוש בחומרי גלם מקוריים מאיטליה בעלי כושר שרידוּת גבוה במיוחד.
• ניתן לבחור שולחנות סלון שיש במקום עץ וליהנות מחוויית ישיבה בסגנון אי למטבח.
• התמחות בייעוץ לגבי העיצוב הביתי לכינון תוצאה מושלמת.
• קובו רוסו – אהבה בלתי נדלית לתחום הרהיטים והעיצוב הביתי.

שנים של מצוינות – קובו רוסו עיצובי ריהוט איטלקיים
קובו רוסו מותג ריהוט איטלקי הנה חברת בוטיק המייצרת את רהיטי הסלון האיטלקיים המקוריים. בין אם בוחרים לגור בבית עם ריהוט כפרי ובין אם הבית יהיה ניחן בריהוט מודרני, ככל שהאספקה יוצאת מחברת "קובו רוסו" ההרגשה תהיה כמו בארץ המגף באופן מובהק. היא מסתמכת על מפעלי הייצור האיטלקיים המקומיים שהיא מעמידה בעיר גרווינה-בפוליה ומייצאת לישראל את מיטב הספות, הכורסאות ושולחנות הסלון. ניתן לארגן מהם מערכת ישיבה סלונית יוקרתית עם כל הפינוקים וליהנות מכל מה שבאמת צריך בשביל בילוי סלוני בלתי נשכח.

 

מאמרים נוספים

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

לתאום פגישה בסניף הקרוב אליכם ולפרטים נוספים אנא השאירו פרטים:

נגישות

עור - Natural

עור - Panarea

עור - Stone

עור - New Africa

עור - Soft Touch