לשיחה עם נציג שירות

עיצוב הבית עם ריהוט איטלקי

עיצוב הבית עם ריהוט איטלקי

דקורציה ביתית באמצעות ריהוט איטלקי נחשבת לאטרקטיבית במיוחד. מבחר עיצובי-עומק בעלי נוכחות מובטח בכל ספה, כורסא ושולחן. עיצוב הבית עם ריהוט איטלקי מתאפשר בכל תשתיות הסלון, ממערכת הישיבה, כלה בכורסת הטלוויזיה ועד לשולחן. מאפייני העיצוב האיטלקי מבוססים על ריבוי שימוש בעצים טבעיים אמיתיים, בדגש על עץ אלון מסוקס בעל ביקועים. לצד זאת, ספות עור או בד תפורות בתצורה עגולה עבה וכורסאות בעיצוב דומה לוקחות חלק חשוב בעיצוב הביתי. ואולם, לא בכך תם העיצוב האיטלקי. גולת הכותרת היא שניתן לבחור שולחנות שאינם עשויים בהכרח מעץ, אלא מאבן, ממש כמו שיש המטבח. כל רהיט ניתן לעיצוב במגוון הרחב של צבעים ומרקמים חלקים, מחוספסים ומגורענים לבחירת המעצב הביתי. מבחר עיצובים כה עשיר הופך את עיצוב הבית עם ריהוט איטלקי לחוויה מכוננת שרבים מהציבור לוקחים בה חלק. חיפוש המצוינות העיצובית הביתית יוביל, בסופו של דבר, לדקורציה האיטלקית המיוחדת.

לחיות את החלום – ריהוט איטלקי מקורי שמיוצר לחופי איטליה

כשרוכשים ריהוט איטלקי מבית קובו רוסו, נהנים ממגוון רחב של יתרונות. עיצוב הבית עם ריהוט איטלקי זו אינה סיסמה ואפילו לא מוצרים ישראלים שמיוצרים בפרשנות מקומית, אלא תוצרת איטלקית מקורית מארץ המגף. מי שרוכש ריהוט איטלקי שכזה זוכה להכניס לביתו מגוון רחב של תמורות נדירות:
• כוונון מלא של כל משענות הספה, ראש, יד ואפילו משענת רגל שהופכת כל ספה לשזלונג.
• כוונון 180 מעלות של משענת הגב בכל ספה ובכך – היא נהפכת למיטת אירוח.
• אריכות ימים לכל רהיט, גם לאחר שימוש אינטנסיבי. בלאי נצבר כמעט לא נראה.
• ריהוט איטלקי מתאים לכל אדם, גם אם יש לו משקל גדול מן הרגיל.
• ניתן לבחור שפע עיצובים ופונקציות בכל ספה וכורסא.
• ניתן לבחור שולחנות איטלקיים מעץ, לצד שולחנות אבן מבריקים.
• ניתן לבחור תצורות רבות של שולחנות: מרכזיים, פינות קפה ושולחנות הפרדה 3 דגמים.

קובו רוסו – לחוות את איטליה בישראל
עיצוב הבית עם ריהוט איטלקי מבית קובו רוסו מספק לבית את כל מה שהוא צריך בפאן הדקורטיבי. ניתן לבסס את העיצוב על נישות מודרניות או עתיקות בסגנון כפרי, וליהנות ממראות קלאסיים של בית איטלקי מפואר. קובו רוסו מקפידה על עמידה בתקנים מערביים מחמירים ורהיטיה נשלחים לבדיקת עומסים לפני העמדתם למכירה במדינות העולם. בחירה ברהיטי קובו רוסו היא בחירה במצוינות, בעיצוב מעורר השראה וברהיטים שהם כאן בכדי להישאר ולפטור את הצרכנים מהחלפה למשך הרבה מאד שנים.

מאמרים נוספים

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

לתאום פגישה בסניף הקרוב אליכם ולפרטים נוספים אנא השאירו פרטים:

נגישות

עור - Natural

עור - Panarea

עור - Stone

עור - New Africa

עור - Soft Touch